رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، اسلام را به جهانیان معرفی کرد
کد خبر: 3644939
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
سلیمانی دشتکی:

رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس، اسلام را به جهانیان معرفی کرد

گروه حماسه و جهاد: استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رزمندگان با رشادت‌های خود در جنگ تحمیلی اسلام را در دنیا مطرح کردند، تصریح کرد: دفاع مقدس به الگویی برای نهضت‌های عدالت محور و اسلامی جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 31 شهریورماه در آیین رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور رده‌های مختلف سپاه و بسیج و جمعی از مسئولان در خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، آغاز بازگشایی مدارس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، گفت: مردم استان همواره در تمام صحنه‌ها از جمله مبارزه با ضد انقلاب، جنگ تحمیلی و مبارزه با تکفیری حضور مؤثری داشته‌اند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به از بین رفتن قسمت اعظمی از مرزهای کشور در دوران قاجاریه، افزود: در دوران قاجاریه دین امری شخصی بود و دیانت ابزار دست حاکمان بود.
وی با اشاره به شرایط کشور در دوران پهلوی و ذلیل شدن کشور به دست دشمنان، اظهار کرد: رضاخان نیز با وجود ارتش مدرن خود نتوانست در مقابل دشمنان دوام بیاورد و ارتش و کشور در اختیار مستشاران قرار گرفت.
سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دین به عنوان دینی سیاسی و عدالت محور مطرح شد، تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب کارهای فرهنگی، آموزشی و ارزشی در کشور پیشرفت کرد و مردم اتکا به خداوند و اصل عدالت را پذیرفتند.
وی با بیان اینکه مردم نهضت مبارزه را بر پایه قیام امام حسین(ع) قرار دادند، گفت: مردم در این دوران آموختند که دین طرفدار عدالت و آیین آسمانی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اتکای به خداوند، اعتماد به رهبری، اتحاد در غالب اعتقاد به نظام و دفاع از تمامیت نظام و کشور را شاخص‌ترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.
سلیمانی با تأکید بر اینکه جنگ هشت‌ساله بسیار شدیدتر از تمام حملات دشمنان در طول تاریخ به کشور بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با انسجام اسلامی و ملی فرزندان ایران ومبارزه با گروهک‌های داخلی و مبارزه در مباحث تند سیاسی و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی پیروز شد.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان با رشادت‌های خود در جنگ تحمیلی اسلام را در دنیا مطرح کردند، تصریح کرد: دفاع مقدس به الگویی برای نهضت‌های عدالت محور و اسلامی جهان تبدیل شده است.

captcha