«مهر تابان» رنگ ماتم به خود گرفت
کد خبر: 3645048
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

«مهر تابان» رنگ ماتم به خود گرفت

گروه شبکه اجتماعی: مجله صبحگاهی مهرتابان رادیو قرآن این هفته را با ویژه برنامه‌های مناسبتی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مناسبت آغاز ماه محرم و بازگشایی مدارس، برنامه صبحگاهی مهر تابان رادیو قرآن، مسابقه‌‌ای ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.
در این مسابقه از پسران دانش‌آموزان دعوت شده است که قطعات کوتاه مداحی را با صدای خود و همچنین دختران دانش‌آموزان تصویر دسته‌های عزاداری در شهر و مخصوصا مدرسه خود را به مدیر کانال تلگرامی این برنامه با نام کاربری mobin14@ و یا شماره تلفن 09015134851 در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال کنند؛ پس از بررسی آثار به تعدادی از منتخبان هدایایی از طرف برنامه صبحگاهی مهر تابان رادیو قرآن تعلق خواهد گرفت.
همچنین موضوع این هفته گزارشگر افتخاری برنامه مهر تابان به موضوع ایثار و فداکاری اختصاص یافته است. گزارشگران افتخاری می‌توانند این هفته در ابتدای بسته سه دقیقه‌ای ارسالی به برنامه، ضمن سلام و صبح بخیر به شنوندگان مهر تابان، نظر کلی مردم را در مورد موضوع این هفته بیان کنند.
گزارشگران می‌توانند نظرات مردم را در نانوایی، دانشگاه، جلسه قرآن، ایستگاه اتوبوس یا تاکسی، زائرین امامزادگان، دانش‌آموزان، والدین آنها، معلمین و حتی رانندگان سرویس جویا شوند و با لهجه شیرین شهر خود، گزارش را با ذکر نام شهر، به نام کاربری mobin14@ ارسال کنند.
براساس بررسی توانمندی گزارشگر، از بین فایل‌های ارسالی، تعدادی گزارشگر در هفته‌ پیش‌رو به‌ صورت افتخاری با برنامه همکاری خواهند کرد.
یادآور می‌شود که برنامه صبحگاهی مهر تابان شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:٣٠ تا ٨ صبح به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود.
captcha