معرفی سیر مطالعاتی کتب دفاع مقدس در کتابخانه شهید سیدمرتضی شفیعی اهواز
کد خبر: 3645343
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

معرفی سیر مطالعاتی کتب دفاع مقدس در کتابخانه شهید سیدمرتضی شفیعی اهواز

گروه فرهنگی: به مناسبت هفته دفاع مقدس سیر مطالعاتی با موضوع ادبیات پایداری از سوی کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس سیر مطالعاتی با موضوع ادبیات پایداری از سوی کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز معرفی شد.

در این سیر مطالعاتی 12 کتاب با عناوین کوچه نقاش‌ها، سفر به گرای 270 درجه، روزهای آخر، سلام بر ابراهیم، خاک‌های نرم کوشک، بابانظر، ناگفته‌های جنگ، حرمان هور، نوشتم تا بماند، شرح اسم، برای تاریخ می‌گویم و سال‌های بی‌قرار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز 200 موضوع را گردآوری کرده و کتاب‌های مرتبط با آن را تحت عنوان سیر مطالعاتی به اعضای خود پیشنهاد می‌دهد؛ این موضوعات شامل عقاید، ادبیات، دفاع مقدس، محرم، هنر، مدیریت و ... است.

به دلیل آغاز هفته دفاع مقدس سیر مطالعاتی کتب ابراهیم فرهنگ درباره مباحث جنگ تحمیلی و کتبی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده در این سیر مطالعاتی معرفی شده است. به زودی سیر مطالعاتی کتب مربوط به ماه محرم و واقعه عاشورا از سوی این کتابخانه معرفی خواهند شد.

captcha