معلمان تنها دغدغه تدریس و تعلیم دانش‌آموزان را داشته باشند
کد خبر: 3645494
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸
رمضانی‌پور:

معلمان تنها دغدغه تدریس و تعلیم دانش‌آموزان را داشته باشند

گروه اجتماعی: امام جمعه رفسنجان گفت: معلمان باید تنها دغدغه تدریس و تعلیم دانش‌آموزان را داشته باشند و دغدغه‌های شخصی آنها لطمه‌ای به درس دانش‌آموزان وارد نکند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز شنبه، 1 مهر گفت: در امر تعلیم و تربیت هرکس وظایفی دارد که اگر به این وظایف به خوبی عمل کند به رشد و تعالی مطلوب می‌رسیم.
وی افزود: مدیران و مسmولان تعلیم و تربیت باید بکوشند تا زمینه رشد و بالندگی را در جامعه فراهم کنند و پدران و مادران بستر رشد، تعلیم و تربیت را در خانه و همسوی با مدرسه فراهم کنند و نگذارند در امر تعلیم و تربیت دوگانگی به‌وجود آید.
امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه معلمان باید تنها دغدغه تدریس و تعلیم دانش‌آموزان را داشته باشند و دغدغه‌های شخصی آنها لطمه‌ای به درس دانش‌آموزان وارد نکند، بیان کرد: نباید تعلیم و تحصیل شوخی و به بازی گرفته شود.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه معلم باید همه جا از جمله مجالس، میهمانی‌ها، کوچه، خیابان و خارج از مدرسه معلم بودن خود را ثابت کند و الگوی دانش‌آموزان باشد، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید با جدیت درس بخوانند و با توجه به اینکه این مدرسه شبه حوزوی است، جامعه از شما انتظار دارد که در تمام موارد الگو باشید.
منبع: دفتر امام جمعه رفسنجان
captcha