پیرو فانوس‌هایی باشیم که شهدا روشن کردند
کد خبر: 3645702
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
مخبر دزفولی:

پیرو فانوس‌هایی باشیم که شهدا روشن کردند

گروه سلامت: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همایش شهدا و ایثارگر داروساز با بیان اینکه فانوس روشن شهدا راهنماهای ما هستند گفت: باید پیروی این فانوس‌ها بوده تا دنیا و آخرت را به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرای فرمان امام(ره) در اولین یادواره شهدا و ایثارگر داروساز کشور با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و همزمانی آن با دفاع مقدس اظهار کرد: فرهنگ عاشورا و مکتب آن باعث به وجود آمدن انقلاب اسلامی شد؛ مطمئنا اگر عاشورا و مکتب آن نبود انقلاب اسلامی به وقوع نمی‌پیوست.

وی در ادامه با اشاره به فرا‌رسیدن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: عراق نماینده شرق بود و برای حمله به ایران نیاز به حمایت کشورهای بزرگ دیگری داشت زمانی که این کشورها دیدند عراق نمی‌تواند کار کند، خود وارد میدان شده و سکوهای نفتی ما را بمباران کردند.

مخبر دزفولی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بیان کرد: این عصبانیت که ترامپ دارد و عقل آن را ضایع کرده و آن را به اندازه یک حیوان پایین آورده است به این دلیل است که به اهداف خود نرسیده و مطمئن باشید خون شهدا موجب حرف‌های دیوانه‌وار ترامپ شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به یاد‌واره شهدای پزشکی و داروساز کشور عنوان کرد: اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید فانوس‌هایی که شهدا برای ما روشن کرده‌اند را روشن نگاه داشته و پیروی این فانوس‌ها باشیم اگر دنیا و آخرت را می‌خواهیم باید به شهدا اقتدا کنیم.

وی با اشاره به برنامه غرب برای نشان دادن ایران به عنوان تروریست یادآور شد: زمانی که غرب و بعضی از کشورهای خاورمیانه به دنبال نشان دادن ایران به عنوان حامی تروریست بود شهید حججی با استقامت و شجاعت همه برنامه‌های آنها را خراب می‌کند.

captcha