تصاویر شهدای قرآنی منا همچنان در شبکه‌های اجتماعی
کد خبر: 3645768
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

تصاویر شهدای قرآنی منا همچنان در شبکه‌های اجتماعی

گروه شبکه اجتماعی: در دومین سالگرد عروج مهاجرین الی الله در فاجعه منا، یاد و خاطره این عزیزان، در شبکه‌های اجتماعی همواره زنده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، دو سال از عروج عارفانه جمعی از هموطنانمان در موسم حج سال 1394 و در فاجعه منا می‌گذرد، اما داغ نخبگان قرآنی کشور و نور چشمان جامعه قرآنی پس دو سال همچنان برای جامعه قرآنی کشور تازه است.
در این فاجعه عظیم در کنار شهادت بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان، تعدادی از قاریان قرآن اعزامی به حج سال 94 نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند. محسن حاجی حسنی کارگر رتبه نخست مسابقات بین‌المللی مالزی، حسن دانش، رتبه نخست سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال 1393، محمدسعید سعیدی‌زاده، قاری، مدیر گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) خوزستان، امین باوی، مبتهل و فؤاد مشعلی عضو گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) شهدای قرآنی این فاجعه بودند.
بعد از گذشت دو سال از این فاجعه، در شبکه‌های اجتماعی با ارسال تصویر و یا دل‌نوشته‌ای از این مهاجران الی الله همچنان یاد و خاطره این عزیزان زنده نگه‌داشته می‌شود و جامعه قرآنی هیچ‌گاه آن‌ها را به دست فراموشی نخواهد نسپرده‌اند.


captcha