دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مد هامتان» در اصفهان برگزار می شود
کد خبر: 3645810
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مد هامتان» در اصفهان برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مد هامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و رقابت ۸۳۸ شرکت کننده در این مرحله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مد هامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در اصفهان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات(27 و 28 مهر) برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این دوره پس از حضور در مرحله شهرستانی و ثبت نام به مرحله استانی راه یافته اند.
مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: در این دوره تعداد 838 نفر به مرحله استانی راه یافته اند که از این تعداد 440 نفر از آقایان و 398 نفر از خواهران هستند.
وی در ادامه گفت: مسابقه ویژه آقایان روز پنج شنبه(27 مهر) و مسابقه ویژه بانوان روز جمعه(28 مهر) برگزار می شود.
حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مد هامتان» در رشته های اذان، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت، صحت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود، گفت: آزمون مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه به صورت سراسری و الکترونیکی روز (28 مهر) برگزار می شود.
وی با اشاره به میانگین سنی شرکت کنندگان اظهار داشت: در سایر رشته ها میانگین سنی بین 18 تا 30 سال است اما رشته صحت حمد و سوره و اذکار نماز ویژه افراد زیر 15 سال برگزار می شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: نتایج مسابقات به صورت الکترونیک در همان روز برگزاری مشخص می شود و سه نفر اول در رشته های حفظ کل و قرائت و نفرات اول در سایر رشته ها به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.
گفتنی است مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مد هامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد (14 الی 17 آذر) در مشهد مقدس برگزار می شود.
captcha