برگزاری دومین اردوی آموزشی طرح استعدادهای قرآنی استان کردستان
کد خبر: 3645937
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

برگزاری دومین اردوی آموزشی طرح استعدادهای قرآنی استان کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کامیاران از شرکت چهار نفر از استعدادهای درخشان قرآنی شهرستان در دومین اردوی آموزشی طرح پرورش استعدادهای قرآنی استان کردستان خبر داد.

شهرام کریمی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: دومین اردوی آموزشی - تفریحی طرح پرورش استعدادهای درخشان قرآنی استان کردستان با حضور بیش از 20 نفر از نمایندگان شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

وی افزود: این اردو در اردوگاه امام علی(ع) واقع در شهرستان مریوان برگزار و چهار نفر از نوجوانان مستعد قرآنی شهرستان کامیاران هم در این اردو شرکت کردند.

کریمی بیان کرد: در این اردوی آموزشی که از 29 شهریورماه شروع شد، اساتید مجرب استان در تجوید و صوت و لحن و حفظ قرآن کریم به مرور فعّالیت‌های قرآنی مرحله اول دوره آموزشی پرداخته و در پایان از هر یک از افراد ارزیابی به عمل خواهد آمد.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در پایان از مدیریت خوب رئیس اداره امور قرآنی استان کردستان و همچنین مؤسسه قرآنی تعلیم الذکر الحکیم سنندج در کیفیت برگزاری دوره تقدیر و تشکر کرد.

captcha