جلسه قرآن اهل بیت(ع) در مشهد برگزار شد + عکس
کد خبر: 3646019
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

جلسه قرآن اهل بیت(ع) در مشهد برگزار شد + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: به‌مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع) جلسه قرآن اهل بیت(ع) شب گذشته، دوم مهرماه در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به‌مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع) جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری شب گذشته، دوم مهرماه در مشهد برگزار شد.
در این جلسه نورانی که اکثریت شرکت‌کنندگان آن نوجوانان و مسئولان جلسات قرآنی مشهد مقدس بودند، قاریان قرآن در چندین سبک مختلف از قبیل شحات محمد انور، محمود طبلاوی، عبدالباسط، متولی عبدالعالی و ... به تلاوت آیات کلام‌الله مجید پرداختند.
همچنین در این مراسم جواد سلیمانی، قاری بین‌المللی، سجاد شریعتی‌زاده و حجت ترحمی از قاریان ممتاز کشوری، مهدی جعفری، قاری میهمان از استان گلستان، مهدی خدادادگان، قاری نوجوان، و مقامی و خراسانی از اساتید پیشکسوت قرآنی آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند.






ابراهیم الهی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۹
0
0
سلام
جناب الهی بسته این خودنمایی که قاریان
یکم به محتوای قرآن عمل کنید
والله خیرالماکرین
م.ر ذاکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۹
0
0
سلام و درود بر استاد الهی عزیز ، هر چند حضرتعالی و استاد عزلت گزیده و زبان در کام کشیده روزگار مقید به لفظ استاد نیستید لیکن این وظیفه از ما شاگردان سلب نخواهد شد بقول شاعر : آب دریا را گر نتوان کشید / هم به قدر تشنگی باید چشید /
باشد که توفیق شود سفری به ارض اقدس مشهد داشته باشیم و مجدد بخدمت حضرتعالی برسیم .. محمدرضا ذاکری از بجستان
captcha