شهدای مدافع حرم، خالقان حماسه‌ای بزرگ هستند
کد خبر: 3646171
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

شهدای مدافع حرم، خالقان حماسه‌ای بزرگ هستند

کانون خبرنگاران نبأ: شهردار منطقه 13 در ديدار با خانواده شهيد مدافع حرم ابراهیم خلیلی، شهدای مدافع حرم را خالقان حماسه‌ای بزرگ توصيف کرد و گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حريم اهل البيت(ع) و مبارزه با گروه‌های تکفيری و تروريست‌ها با نثار جان خون حماسه بزرگ و حسينی خلق کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، با هدف تکریم خانواده‌های معزز شهدا و تجلیل از مقام صبر و استقامت آنها مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 با حضور در منزل شهید نصراله رحمان‌زاده(شهید شاغل در شهرداری منطقه 13) و شهید مدافع حرم ابراهیم خلیلی ضمن قدردانی از تلاش مجاهدانه شهدای هشت سال دفاع مقدس و  شهدای مدافع حرم که به دور از وطن با دشمنان نبرد کردند، با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل به عمل آورد.
رحمان‌زاده در دیدار با خانواده شهید نصراله رحمان‌زاده با بیان اینکه خدمت‌گزاری در نهاد مردمی شهرداری مسئولیت سنگینی است که همواره می‌بایست با دقت نظر و تلاش مستمر کوشید به شهروندان گرامی خدمات شایسته‌ای ارائه شود، افزود: شهدا از خود و خانواده خود گذشتند و راه نورانی را در پيش گرفتند، لذا بر ما واجب است که خودگذشتگی و ايثار شهدا را پاس داريم و در مسير شهدا حرکت کنيم.
وی با بیان اینکه ایثارگران و شهدای دفاع مقدس در طول عمر با برکت انقلاب و دوران دفاع مقدس با خون خود نهال انقلاب اسلامی را بارور کرده‌اند، تصریح کرد: این دستاوردهای بزرگ مرهون ایثار و مجاهدت‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است، چراکه امنیت و جایگاه کشور به واسطه این از خودگذشتگی‌ها امروز تثبیت شده است.
شهردار منطقه 13 در ديدار با خانواده شهيد مدافع حرم ابراهیم خلیلی، شهدای مدافع حرم را خالقان حماسه‌ای بزرگ توصيف کرد و گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حريم اهل البيت(ع) و مبارزه با گروه‌های تکفيری و تروريست‌ها با نثار جان خون حماسه بزرگ و حسينی خلق کردند.
در این دیدار  معاونان توسعه منابع انسانی، اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمرانی، شهردار ناحیه دو، مسئول اداره ایثارگران، مشاور شهردار در امور بانوان و دیگر مدیران حضور داشتند.
هاله حاتمی
captcha