تجهیز کتابخانه‌های البرز به جدیدترین عنوان‌های کتاب‌ دفاع مقدس
کد خبر: 3646408
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

تجهیز کتابخانه‌های البرز به جدیدترین عنوان‌های کتاب‌ دفاع مقدس

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ البرز گفت: 52 کتابخانه استان با کتاب‌های به روز دفاع مقدس تجهیز می‌شود.

سردار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس البرز هر 6 ماه یک بار طی برنامه‌ای از قبل تعیین شده اقدام به بروزرسانی ‌کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در کتاب‌خانه‌های استان می‌کند.
وی ادامه داد: درحال حاضر در تمامی کتابخانه‌های استان قفسه‌ای با عنوان دفاع مقدس وجود دارد که در آن جدیدترین کتاب‌ها در موضوع، انقلاب، دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و... قرار داده شده است.
این مسئول توضیح داد: این‌ کتاب‌ها توانایی پاسخگویی به نیاز مخاطبان با سلیقه‌ها و سنین مختلف را دارد و مطالعه آن‌ها باعث می‌شود مردم با ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و اسرای هشت سال دفاع مقدس‌ که جان خود را کف دستشان‌ گذاشته و برای دفاع از این مرز و بوم به جنگ رفتند، آشنا شوند.
اسلامی بیان کرد: بدون شک تا زمانیکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده است، هیچ دشمنی توان و جرات دست درازی به ذره ای ازخاک وطن را نخواهد داشت.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ البرز گفت: در طول هفته دفاع مقدس به جز تجهیز کتابخانه‌ها، شاهد برپایی نمایشگاه کتاب در مناطق مختلف استان هستیم تا علاقه مندان بتوانند به راحتی به منابع مورد نظر خود با محوریت ایثار و شهادت دست پیدا کنند.
این مسئول با اشاره به اهمیت آشنا کردن کودکان با شهدا اظهارکرد: نباید اجازه دهیم نسل امروز شهدا را فراموش‌کنند  چون شهادت جزئی از فرهنگ ایران اسلامی است و مانع از جسارت دشمن می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌ البرز گفت: در طول هفته دفاع مقدس چندین جلسه قصه‌گویی با محوریت ایثار و شهادت برگزار می‌شود تا این مفاهیم در ذهن کودکان نهادینه شود.

captcha