سازمان انتقال خون در مسیر صحیح بهره‌برداری از فناوری اطلاعات قرار دارد
کد خبر: 3651190
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

سازمان انتقال خون در مسیر صحیح بهره‌برداری از فناوری اطلاعات قرار دارد

گروه معارف: فرمانده پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه سازمان انتقال خون در مسیر صحیح بهره‌برداری از فناوری اطلاعات قرار دارد، گفت: حراست و صیانت با دقت از اطلاعات اهداکنندگان خون، بهره‌گیری از نرم‌افزارهای توانمند خدماتی و مدیریت آمار و ورود آگاهانه به عرصه روابط عمومی آنلاین با استفاده از نرم‌افزارهای موبایلی مزایایی را برای این سازمان داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، فرامرز شاکری، فرمانده پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان کردستان امروز، 18 مهرماه با حضور در مراسم اهدای خون به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا به وجود باورهای نادرست در موضوع اهدای خون در گذشته اشاره و اظهار کرد: دانش و فنّاوری اطلاعات بسیاری از شئون و جنبه‌های زندگی انسان را باز تعریف کرده و مزایای فراوانی فراهم آورده که موجب دسترسی ساده به اطلاعات عمومی علم پزشکی نظیر اهدای خون ممکن و ساده شود.

وی از آمادگی پلیس فتا برای همکاری با سازمان انتقال خون در عرصه روابط عمومی آنلاین و فرهنگ سازی فعالیت‌های انسان دوستانه خبر داد و افزود: کارشناسان پلیس فتا آمادگی دارند تا تکنیک‌های فعالیت در فضای مجازی به نحوی که حفظ امنیت اطلاعات سازمانی در اولویت باشد و مخاطبان به محتوای مورد جستجو دسترسی پیدا کنند را بیاموزد.

فرمانده پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه سازمان انتقال خون در مسیر صحیح بهره برداری از فناوری اطلاعات قرار دارد، عنوان کرد: حراست و صیانت با دقت از اطلاعات اهداکنندگان خون، بهره گیری از نرم افزارهای توانمند خدماتی و مدیریت آمار و همچنین ورود آگاهانه به عرصه روابط عمومی آنلاین با استفاده از نرم افزارهای موبایلی مزایایی را برای این سازمان در برداشته است.

وی ادامه داد: پلیس فتا همواره تاکید می‌کند که فناوری اطلاعات مواهب و مزایای بی‌بدیل دارد اما استفاده ناصحیح از آنها شهروندان را درگیر سو استفاده افراد پلید و آسیب‌های ناشی از آن می‌کند.

شاکری با بیان اینکه توسعه و کاربردپذیری سیستم‌های رایانه‌ای موجب بروز جرایم نوپدید هم می‌شود، بیان کرد: پلیس فتای کردستان تاکنون دوره‌های متعددی با هدف آموزش استفاده صحیح از فناوری اطلاعات و اینترنت برگزار کرده است و آماده همکاری با ادارات، نهادها و موسسات و مدارس دولتی و خصوصی است.

وی آمار و اطلاعات را مهمترین داشته‌های یک سازمان در عصر حاضر برشمرد و اعلام کرد: عطش دشمن برای دستیابی به این اطلاعات و سوءاستفاده از آنها علیه منافع کشور به قدری است که بیشترین هزینه را صرف انجام عملیات خرابکارانه در حوزه فناوری اطلاعات می‌کنند.

فرمانده پلیس فتا نیروی انتظامی کردستان در پایان یادآور شد: پلیس فتا تلاش برای ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعالیت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه اطلاعاتی را در دستور کار دارد تا شهروندان امنیت خاطر را در فضای سایبر تجربه کنند. 

لازم به ذکر است؛ در این مراسم 15 نفر از کارکنان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کردستان خون خود را به بیماران نیازمند هدیه کردند.

captcha