رسانه زبان گویای جامعه است
کد خبر: 3651310
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

رسانه زبان گویای جامعه است

گروه فرهنگی: فرماندار شیروان با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در امر توسعه گفت: رسانه زبان گویای جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ امین رضا مرآتی فرماندار شیروان، در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان، اظهار کرد: نگاه اول در حوزه رسانه باید راهبری و هدایتی باشد و باید تلاش کنند تا با استفاده از همه ظرفیت های خود جامعه را به سوی رشد و توسعه هدایت کنند.
وی نگاه دوم رسانه ها را نقد و بررسی منصفانه امور دانست و ادامه داد: رسانه ها زبان گویای جامعه هستند و باید با نقد متکی به انصاف اقدام به طرح مباحث کنند و و از رسانه ها می خواهم در طرح موضوع با رعایت انصاف منافع ملی و شهرستانی را در نظر گیرند.
مراتی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی، هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های اخیر بخوبی در زندگی مردم ظهور و بروز پیدا کرده است، گفت: هر بخش هنر یک نوع صنعت است و لازم است با حمایت ویژه و سرمایه گذاری، زمینه را برای شکوفایی در سطح استانی و کشوری آماده کنیم.
وی همچنین هنر را زبان مشترک همه انسان ها دانست که همیشه در طول تاریخ راهگشای انسان ها بوده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان نیز در این نشست اظهار کرد: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان از نیروهای توانمند و فعال در سطح استان هستند که این خود موجب پویایی فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر درشهرستان می شود.
«احمد زیبایی» در پایان خاطرنشان کرد: شیروان در ابعاد مختلف هنری و فرهنگی نقش ویژه و غیر قابل انکاری در استان دارد.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه اصحاب فرهنگ و هنر نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
captcha