آمریکا با تحریم سپاه به دنبال تلافی شکست داعش است
کد خبر: 3652605
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

آمریکا با تحریم سپاه به دنبال تلافی شکست داعش است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با تحریم و تروریستی نامیدن سپاه به دنبال تلافی شکست داعش در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از مهر، محمد فیضی تصریح کرد: آمریکا از سپاه پاسداران بابت شکست داعش کینه داشته و در اظهارات اخیر ترامپ نیز شاهد چنین رویکردی بودیم.
وی افزود: سپاه پاسداران با شجاعت و دلاوری کمر داعش در عراق و سوریه را در هم شکسته است و اگر آمریکا و حامیانش مدعی مبارزه با تروریسم هستند، از سپاه به دلیل جنگ با داعش تقدیر می‌کردند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تأکید به اینکه سپاه در خط مقدم جنگ و مبارزه با داعش است، ادامه داد: درست در روزهای قطعی شدن نابودی داعش به دست قدرتمند سپاه، دولت و کنگره آمریکا علیه سپاه پاسداران نفرت پراکنی می‌کنند.
فیضی با بیان اینکه ترامپ در سخنرانی اخیر خود نیت و هدف واقعی‌اش را برملا ساخت اضافه کرد: ترامپ هدفی جز ایجاد تفرقه در بین مردم نداشته و به دنبال این است که مردم را به دو دسته مخالف و موافق برنامه دفاعی ایران تقسیم کند.
وی افزود: هدف آمریکا حتی تحریم نیست؛ چراکه با تحریم‌های ظالمانه نتوانسته‌اند به اهدافشان برسند و امروز به دنبال ایجاد فشار برای کاستن قدرت دفاعی و نظامی ایران هستند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با وجود تمامی اهداف شوم دشمن روز به روز بر قدرت ایران افزوده می‌شود و امروز ایران به عنوان پرچم‌دار مبارزه با تروریسم در منطقه شناخته می‌شود.
captcha