اظهارات ترامپ حاکی از دوراندیشی رهبر انقلاب در عدم اعتماد به شیطان بزرگ بود
کد خبر: 3652655
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

اظهارات ترامپ حاکی از دوراندیشی رهبر انقلاب در عدم اعتماد به شیطان بزرگ بود

گروه سیاسی: حجت الاسلام اشجری گفت: اظهارات کودکانه و نابخردانه ترامپ حاکی از دوراندیشی رهبر انقلاب در عدم اعتماد به شیطان بزرگ و توافق با آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از گیل شورا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 21 مهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس ‌جمهور آمریکار درباره ایران اظهار کرد: سخنان سخیف و یاوه‌گویی‌های اخیر ترامپ درباره ملت بزرگ ایران بیانگر افول اخلاق در جهان غرب است.

وی تصریح کرد: در زمانه‌ای که نمایندگان چندین دولت پس از ماه‌ها بحث و بررسی به توافق برجام رسیدند، اظهار نظر ناپخته و مضحک ترامپ، تاریخ و ماهیت آمریکا بیش از پیش بر همگان روشن کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: اظهارات کودکانه و نابخردانه ترامپ حاکی از دوراندیشی رهبر انقلاب در عدم اعتماد به شیطان بزرگ و توافق با آمریکا بود زیرا آمریکا نشان داد که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و آنچه برای او دارای اهمیت است حفظ رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم‌های سرکوبگر منطقه و در نهایت فروش اسلحه برای مرتجعان منطقه است.

حجت‌الاسلام اشجری افزود: خشم ترامپ از نهاد مقدس سپاه پاسداران و ملت بزرگ ایران به‌دلیل وحدت و یکپارچگی آنان در سایه پیروی از ولی امر مسلمین و اثرگذاری آنان در خنثی‌ کردن توطئه‌های منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه ترامپ در ناامیدی از فروش سلاح‌های تروریستی خود به‌شدت خشمگین است عنوان کرد: امروز سپاه نه در قواره یک مجموعه بلکه در قواره یک ملت است؛ سپاه آیینه تمام نمای ملت ایران در ولایتمداری و دفاع از مظلوم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: امروز صدای حق‌طلبی سپاه در اقصی نقاط عالم و در بین مظلومانی که قربانی جاه‌طلبی و جنگ افروزی مستکبران عالم هستند به‌گوش می‌رسد و سخنان نسنجیده ترامپ درباره ملت بزرگ ایران ناقوس افول آمریکا را به ‌صدا در آورده و بی‌تردید خجلت و شرم  ملت آمریکا با داشتن چنین رئیس جمهوری مضاعف می‌شود.

captcha