«بقیةالله اعظم»؛ مؤسسه‌ای برای تمامی سنین
کد خبر: 3653334
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

«بقیةالله اعظم»؛ مؤسسه‌ای برای تمامی سنین

گروه‌ مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه بقیةالله اعظم خلیل‌شهر با اشاره به دوره‌ها و کلاس‌های قرآنی این مؤسسه اظهار کرد: تمامی رده‌های سنی از برنامه‌های قرآنی مؤسسه در تمامی طول سال بهره‌مند می‌شوند.

هنده خلیل‌خلیلی، مدیر مؤسسه بقیةالله اعظم خلیل‌شهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: ما در حال حاضر کلاس‌های قرآنی متنوعی را برای تمامی سنین برگزار می‌کنیم.
خلیل‌خلیلی با اشاره به اینکه مؤسسه در نوبت صبح پذیرای کودکان 3 تا 6 سال است، افزود: ما برای تمامی 70 قرآن‌آموزی که در این دوره حضور دارند کلاس‌های قرآنی از جمله داستان‌نویسی و نقاشی و ... را برگزار می‌کنیم و قابل ذکر است که رده‌ سنی 3، 4، و 5 سال ما به طور متنوع در طول سال در کلاس‌ها حضور می‌یابند و همچنین رده سنی 6 سال نیز با آغاز سال تحصیلی جدید از مهرماه از این دوره‌‌ها بهره‌مند می‌شوند.
وی در ادامه اظهار کرد: مؤسسه بقیةالله اعظم خلیل‌شهر برای بزرگسالان نیز دوره‌های متنوعی را از جمله مفاهیم، تربیت معلم قرآن( به صورت مجزا برای آقایان و بانوان) روخوانی، روان‌خوانی و قرائت قرآن برگزار می‌کند و در حال حاضر تعداد 200 نفر تحت پوشش برنامه‌های قرآنی مؤسسه هستند.
مدیرمؤسسه بقیةالله اعظم خلیل‌شهر با اشاره به اینکه دوره مفاهیم به صورت گسترده در این مؤسسه در حال برگزاری است، بیان کرد: در حال حاضر تعدا 30 تا 40 قرآن‌آموز بانو در این دوره حضور دارند که تنها 25 نفر از بانوان توانسته‌اند دوره‌‌های مفاهیم استاد وکیل را (در قالب 9 جلد کتاب) پشت سر گذارند و در دوره‌ مفاهیم استاد علامی حضور یابند.
 خلیل‌خلیلی به دیگر کلاس‌ها و دوره‌‌هایی که در این مؤسسه برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: علاوه بر دوره‌های قرآنی ما کارگاه‌های آموزشی چون کلاس سبک زندگی با حضور حجت‌الاسلام قربانی، مدیر دارالقرآن مازندران و همچنین دوره تدبر در قرآن با حضور آقای یدالله‌پور برگزار می‌کند.
گفتنی است که دوره‌‌ها و کلاس‌های قرآنی مؤسسه از روز شنبه تا 4 شنبه و کارگاه‌های آموزشی روزهای 5 شنبه و جمعه در مؤسسه بقیةالله اعظم خلیل‌شهر برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه بقیةالله اعظم خلیل‌شهر در استان مازندران، بهشهر، گچ زمین، جنب اداره برق واقع شده است.
captcha