4 آبان‌ماه؛ زمان برگزاری کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) در یاسوج
کد خبر: 3653664
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

4 آبان‌ماه؛ زمان برگزاری کنگره ملی بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) در یاسوج

گروه فرهنگی: مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره ملی آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی(ره) چهارم آبان‌ ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 مهرماه در نشست خبری کنگره ملی آیت‌الله ملک‌حسینی(ره)، اظهار کرد: این مراسم با حضور  تعدادی از فقها و شخصیت‌های برجسته حوزوی، علمی و دانشگاهی و با حضور برخی از وزرای دولت برگزار می‌شود.
وی با بیان اهمیت پرداختن رسانه‌های استان به این رویداد مهم فرهنگی، افزود: مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) یک شخصیت برجسته علمی، فقهی، سیاسی، فرهنگی و مبارزاتی بود که نزد علما و انقلابیون شناخته شده و همواره رافع مشکلات مردم بود.
وی بیان کرد: این کنگره نه تنها تجلیل از شخصیت حضرت آیت‌الله ملک حسینی(ره) است، بلکه می‌تواند یک ظرفیت بزرگ را برای استان ایجاد کند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کمیته‌های چندگانه این کنگره ملی در حال انجام فعالیت‌های حوزه کاری خود هستند تا این رویداد بزرگ فرهنگی به نحو شایسته‌ای برگزار شود.
یادآور می‌شود، کنگره ملی حضرت آیت‌الله ملک حسینی(ره) نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد چهارم آبان‌ماه با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و دانشگاهی از سراسر کشور در تالار دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
captcha