آزمون مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه جشنواره «مدهامّتان» برگزار می‌شود
کد خبر: 3653949
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
۲۸ مهرماه؛

آزمون مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه جشنواره «مدهامّتان» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون رشته مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه از سری بخش‌های دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامّتان»، بیست و هشتم مهرماه به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: شرکت کنندگان در بخش مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه دوازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامّتان» می توانند از ساعت ۹ الی ۱۹ روز جمعه بیست و هشتم مهرماه با مراجعه به سایت http://javananemasajed.ir/ به سئوالات اینترنتی این بخش پاسخ دهند.
 وی با بیان اینکه ٥١ شرکت کننده برای حضور در این بخش ثبت نام کرده اند، اظهارداشت: منابع این آزمون جزوه‌ای ۱۲۰ صفحه‌ای با موضوع «نماز، امر به معرف و نهی از منکر از قرآن و نهج‌البلاغه» است که آماده و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.
شیرازیان بیان کرد: در این آزمون مجموعاً ۲۰ سوال تستی و سه سوال تشریحی در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه تا هشتم آبان ‌ماه باید تمامی افراد راه یافته به مرحله کشوری به دبیرخانه معرفی شوند؛ تلاش می کنیم تا نتایج این رشته هرچه سریع تر مشخص شود.
 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: در این روز مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» هم از ساعت ٩ صبح  در محل مدرسه قرآنی مشکات بجنورد آغاز می شود و ١٩٠ خواهر و برادر در رشته های قرآنی قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل و صحت قرائت حمد، سوره و اذکار نماز با هم رقابت می کنند.
 گفتنی است؛ مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامّتان ١٤ تا ١٧ آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
captcha