تجربیات کارکنان بازنشسته راهگشای ماست
کد خبر: 3654415
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

تجربیات کارکنان بازنشسته راهگشای ماست

گروه اجتماعی: تجربیات کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین راهگشای ما در رفع مشکلات جامعه ایثارگران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست با کارکنان بازنشسته بنیاد استان گفت: در کشورهای توسعه یافته سازمان‌های بزرگی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم بازنشستگان وجود دارد ولی در کشور ما چنین تشکیلاتی نیست.
وی افزود: در کشور ما کارکنان با کوله‌باری از تجربه، علم و دانش بازنشسته می‌شوند و دیگر از توانمندی‌های آنها استفاده نمی‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه در کشور ما روزی به نام تکریم بازنشستگان وجود دارد، گفت: در این روز نیز به صورت زبانی از زحمات کارکنان بازنشسته تجلیل می‌شود که کافی نیست.
حقایق‌پور با بیان اینکه چالش‌ها و مشکلاتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد، گفت: در رفع آنها می‌توانیم از ظرفیت‌های کارکنان بازنشسته توانمند بهره بگیریم.
این مسوول با اشاره به اینکه بنیاد نهادی است که در اجرای بسیاری از برنامه‌ها ورود پیدا می‌کند، افزود: در برگزاری آنها نیز می‌توانیم از پتانسیل‌های کارکنان بازنشسته استفاده کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه بایستی همکاری کارکنان بازنشسته با بنیاد افزایش یابد، گفت: برای ما افتخاری است که از تجربیات و اندوخته‌های شما در جهت رفع مشکلات جامعه هدف و اجرای برنامه‌های فرهنگی بهره ببریم.
وی با بیان اینکه کارکنان بازنشسته به بنیاد ایده و طرح ارایه دهند، افزود: ما تلاش می‌کنیم با توجه به امکاناتی که داریم طرح‌های شما را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این نهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی اجرا کنیم.
حقایق‌پور با بیان اینکه تجربیات کارکنان بازنشسته راهگشای ماست، گفت: ما علاقه‌مندیم در قالب کانون بازنشستگان از نظرات شما در اجرای برنامه‌ها و رفع مشکلات بنیاد استفاده کنیم و در این راستا از شما عزیزان کمک می‌طلبیم.
در این مراسم، کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص افزایش همکاری بازنشستگان با این نهاد را بیان کردند.
گفتنی‌است، در پایان مراسم، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان اخیر بنیاد استان تقدیر کرد.
همچنین در این مراسم از همه کارکنان بازنشسته بنیاد با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
captcha