رفع دغدغه‌های اقتصادی استان مرکزی نیازمند تدابیر فوری است
کد خبر: 3654488
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

رفع دغدغه‌های اقتصادی استان مرکزی نیازمند تدابیر فوری است

گروه سیاسی: استانداری مرکزی گفت: باید برای رفع دغدغه‌های اقتصادی و کشاورزی استان تدابیر و راهکار فوری اتخاذ کرد، علاوه بر آن دولت باید نسبت به واگذاری صنایع بزرگی چون آذرآب و هپکو دقت بیشتری داشته باشد تا زمانی که این مسئله مورد توجه دولت قرار نگیرد مشکلات این واحدها پابرجاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در آیین تودیع و معارفه استاندار استان مرکزی که امروز، چهارشنبه 26 مهرماه برگزار شد گفت: مشی بنده، اعتدال است، اعتقاد دارم هر جایی که این موضوع حاکم باشد خیلی از اختلافات و دو دستگی‌ها برطرف خواهد شد، تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران درصد سال گذشته نشان داده خیلی از این اختلافات با همین وحدت، انسجام و یکپارچگی برطرف شده است.
وی ادامه داد: استانداری مرکزی با مشارکت و اجماع نظرات نهادهایی چون سپاه روح‌الله، بسیج، نیروی انتظامی، اداره‌کل اطلاعات، دادگستری و ... تمام تلاش خود را برای افزایش امنیت پایدار استان به کار خواهد بست.
آقازاده با اشاره به مواضع اخیر آمریکا تصریح کرد: سخنان ترامپ ناخواسته قدرت و اهمیت ویژه سپاه را برای مردم جهان بیش از گذشته ثابت کرد و علاوه بر آن موج عظیمی برای دفاع از این نهاد در داخل و خارج از کشور به راه انداخت.
استاندار مرکزی گفت: بنده همه ظرفیت‌ها را برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و مشارکت گروه‌های سیاسی به کار خواهم بست و سعی می‌کنم هر چه بیشتر، گروه‌های سیاسی همسو، شناسنامه‌دار، مورد تایید قانون و نظام جمهوری اسلامی ایران را با تلاش و برنامه‌ریزی به هم نزدیک و وحدت بین احزاب سیاسی برقرار کنم.
وی با بیان اینکه ظرفیت رسانه‌ها و مطبوعات استان مرکزی در کشور بسیار بالاست، گفت: خوشبختانه استان مرکزی از رسانه‌های حرفه‌ای برخوردار است تلاش خواهم کرد از نقطه نظرات اصحاب رسانه استفاده و از آنها بیش از گذشته حمایت کنم.
آقازاده عنوان کرد: وضعیت مطلوب و اتحاد مجمع نمایندگان استان مرکزی در استان‌های دیگر کمتر دیده می‌شود خوشبختانه تمام نمایندگان استان با وجود اختلاف دیدگاه در تصمیم‌گیری‌ها صلاح مردم را در نظر می‌گیرند. نگاه اعتدال و واقع‌بینانه در مجمع نمایندگان استان مرکزی حاکم است و تاکنون این مجمع توانسته اقدامات مؤثری برای رفع مشکلات استان داشته باشد.
استاندار مرکزی تاکید کرد: باید برای رفع دغدغه‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی استان تدابیر و راهکار فوری اتخاذ کرد، علاوه بر آن دولت باید بیش از گذشته نسبت به واگذاری صنایع بزرگی چون آذرآب و هپکو دقت بیشتری داشته باشد تا زمانی که این مساله مورد توجه دولت قرار نگیرد مشکلات این واحدها پابرجاست.
captcha