مسابقات قرآن اداره ورزش و جوانان در خراسان شمالی برگزار شد
کد خبر: 3655445
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
در بخش شفاهی؛

مسابقات قرآن اداره ورزش و جوانان در خراسان شمالی برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد:‌ سومین دوره مسابقات استانی قرآن اداره ورزش و جوانان به همت اتحادیه تشکل‌های قرآنی خراسان شمالی روز گذشته، 29 مهرماه برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی سومین دوره مسابقات شفاهی قرآن ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان روز گذشته، 29 مهر‌ماه در محل مسجد بقیة‌الله برگزار شد.
شکرانی اظهار کرد: در این مسابقات نزدیک به 90 نفر در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 1 جزء و حفظ 10 جزء با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی در ادامه افزود: در مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآنی شفاهی، داوران بخش آقایان  ایزانلو، شکفته، اکرامی‌فر و در بخش  بانوان، خانم‌ها هدایتی، حق‌پناه و رستمی داوری را برعهده داشتند.  
مدیرعامل اتحادیه قرآنی به لزوم شناسایی و هدایت استعدادها، جوانان و نوجوانان در رشته‌های قرائت و حفظ تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی سعی داریم تا به اهداف اصلی قرآن در سطح شهرستان، استان و کشور دست پیدا کنیم که در تمام رده‌های مسابقات شاهد حضور نمایندگان از استان خراسان شمالی باشیم.
برگزاری سومین دوره استانی مسابقات شفاهی قرآن ورزش و جوانان در خراسان شمالی

برگزاری سومین دوره استانی مسابقات شفاهی قرآن ورزش و جوانان در خراسان شمالی
captcha