اجرای طرح اهدای خون «شور حسینی و شعور مهدوی» در یزد
کد خبر: 3656129
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

اجرای طرح اهدای خون «شور حسینی و شعور مهدوی» در یزد

گروه اجتماعی: فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای طرح اهدای خون «شور حسینی و شعور مهدوی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سیدحجت اله رضوی نسب، فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد 1 آبان ماه در نشست اعضاء شورای پایگاه بسیج، از اجرای طرح اهدای خون با عنوان شور حسینی، شعور مهدوی در آستانه اربعین سالار شهیدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح هشتم آبان ماه با حضور تیم مجهز انتقال خون در حوزه ستادی شرکت انجام خواهد شد که کلیه کارکنان مدیریت های برق، پیمانکاران و سازمان های مجاور شرکت می توانند در این اقدام  خداپسندانه شرکت کنند.
وی در اختیار داشتن کارت ملی، خوردن  صبحانه کافی پیش از اهداء خون  و مصرف نکردن آنتی بیوتیک تا یک هفته قبل و سه ماه گذشتن از آخرین اهداء را جزء ضرورت های شرکت در این طرح بیان کرد.
رضوی نسب برگزار  کویرنوردی خانوادگی را از جمله برنامه های ورزشی آبان ماه بیان کرد و در بخش دوم سخنان خود از تشکیل گروه های جهادی کارکنان برای حضور در عرصه های خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی خبر داد.
وی  تاکید کرد: افراد آشنا با تهدیدات مدرن (الکتریسیته پالس )، مصون سازی تجهیزات الکترونیک، آشنا با امواج ماکرویو و حافظت از پست های برق در هر پست سازمانی می توانند برای معرفی در دوره های تخصصی بسیج اعلام آمادگی کنند.
رضوی نسب، جمع آوری آثار شهدا با همکاری امور ایثارگران و شورای فرهنگی را از برنامه های آتی پایگاه بسیج بیان کرد و بر اهمیت حضور حداکثری در نماز جماعت و حلقه های صالحین ماهانه تاکید کرد.
فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با قدردانی از حضور فعال بسیجیان در یادواره شهدای کارمند استان یزد  یادآور شد: بخشی از حفاظت فیزیکی و  تصویر برداری از حضور مردم دارالعباده یزد در این آیین معنوی توسط بسیجیان این شرکت انجام شده است.
captcha