طرح «شور حسینی، شعور مهدوی» در یزد اجرا شد
کد خبر: 3658796
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

طرح «شور حسینی، شعور مهدوی» در یزد اجرا شد

گروه اجتماعی: شماری از کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در طرح فرهنگی اهدای خون با عنوان «شور حسینی، شعور مهدوی» مشارکت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، شماری از کارکنان این شرکت در یک اقدام خداپسندانه با حضور در مرکز سلامت برق، خون خود را در طرح شور حسینی، شعور مهدوی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) اهدا کردند.
سیدحجت اله رضوی نسب، فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد هدف از  اجرای این طرح در آستانه اربعین سالار شهیدان  را کمک به بیماران و مصدومان به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) عنوان کرد و افزود: خوشبختانه طرح های مشابه اهداء خون  در این سال ها با مشارکت گسترده کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت توزیع نیروی برق رواج بسیار خوبی داشته و در مناسبت های مختلف برگزار می شود.
وی مشارکت کارکنان در طرح شور حسینی، شعور مهدوی را شایسته تقدیر خواند و گفت: حضور کارکنان در طرح اربعین اهداء خون، بیشتر از گذشته بوده و مساعدت سازمان انتقال خون در این خصوص شایسته قدردانی است.
رضوی نسب متذکر شد: این طرح با عناوین مختلف در روز امامت امام زمان (عج)، ولادت آن حضرت، ایام فاطمیه و ایام عزاداری سالارشهیدان در چهار سال متوالی برگزار شده و امیدواریم این طرح به یک فرهنگ در دیگر سازمان ها نیز تبدیل شود.
یادآور می شود شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در چند سال متوالی و به مناسبت های مختلف، مشارکت خوبی را در اهداء خون به نیت معنوی سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) در دارالعباده یزد داشته است.
captcha