برگزاری راهپیمایی حرم تا حرم در شهرکرد و بروجن
کد خبر: 3659309
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
حجت‌الاسلام عزیزی خبر داد:

برگزاری راهپیمایی حرم تا حرم در شهرکرد و بروجن

گروه فرهنگی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی بزرگ حرم تا حرم عزاداران حسینی در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: هم‌زمان با اربعین حسینی، راهپیمایی عزاداران حسینی با  عنوان حرم تا حرم در شهرکرد و بروجن برگزار می‌شود.
وی افزود: راهپیمایی بزرگ حرم تا حرم در شهرکرد در روز اربعین ساعت هشت صبح از محل امام‌زاده سید محمد سلطان سبزپوش در غرب شهرکرد آغاز و به محل امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد ختم می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم عزاداری در روز اربعین خبر داد و بیان کرد: اجتماع عظیم جاماندگان اربعین حسینی نیز ساعت 9:30 همراه با مداحی و سینه‌زنی در محل امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه راهپیمایی حرم تا حرم در شهرستان بروجن نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: راهپیمایی حرم تا حرم در این شهرستان از شهر بروجن شروع به سمت امام‌زاده حیدر(ع) نقنه منتهی می‌شود.

captcha