برگزاری آزمون دوره توانمندسازی و تربیت مربی حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3659787
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

برگزاری آزمون دوره توانمندسازی و تربیت مربی حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: آزمون ورودی دومین دوره توانمندسازی و تربیت مربی حفظ قرآن کریم طی روزهای پنجشنبه و جمعه، 11 و 12 آبان‌ماه در استان برگزار شد.

مرتضی کوچکی، رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: آزمون ورودی دومین دوره توانمندسازی و تربیت مربی حفظ قرآن کریم طی روزهای پنجشنبه و جمعه، 11 و 12 آبان‌ماه در استان برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این آزمون، 56 شرکت‌کننده حضور داشتند که پس از اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان در دومین دوره توانمندسازی و تربیت مربی حفظ قرآن کریم که بعد از اربعین در زاهدان برگزار خواهد شد، حضور می‌یابند.
کوچکی با بیان اینکه اولین دوره توانمندسازی مربیان حفظ قرآن شهریورماه امسال به‌صورت مشترک با خراسان جنوبی، در بیرجند برگزار شد، افزود: آزمون ورودی دومین دوره توانمندسازی و تربیت مربیان آموزش حفظ قرآن کریم در سه شهر زاهدان، زابل و ایرانشهر برگزار شد.
رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: به تازگی و با تدبیر مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور، دوره‌های تربیت مربی برای رشته‌های قرائت و تجوید هم ایجاد شده است و ان‌شاء‌الله در دوره‌های بعدی تربیت مربی، داوطلبین و مربیان قرآنی برای این دو رشته هم می‌توانند در دوره‌های مربیگری شرکت کرده و بعد از گذراندن مراحل مربوطه، گواهینامه رسمی مربیگری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت کنند.
captcha