نمایش «زخم باز» در بابلسر به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3661568
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

نمایش «زخم باز» در بابلسر به روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی: نمایش «زخم باز» به نویسندگی و کارگردانی سعید طاهر نژاد ۲۶ آبان ماه در شهرستان بابلسر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران نمایش «زخم باز» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی سعید طاهرنژاد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر۲۶ آبان ماه  در سالن بلک باکس مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره)   شهرستان بابلسر به روی صحنه می رود.
این نمایش اقتباسی آزاد از متن مرگ دوشیزه  اثر  «آریل درفمان» است  که به ماجرای  زن و شوهری  می پردازد که به خاطر دور ماندن  از تحولات انقلاب،  به  خانه ای در یک منطقه دور افتاده عزیمت کرده و  سکنی گزیده اند،  در یکی از شب ها شخصی در خانه آن ها را می زند و...
در این نمایش مونا احمدی، علی ولی نژاد و مازیار فکور به بازی می پردازند، طراحی لباس این نمایش را آتنا غلامزاده ،گریموری آنرا افسانه طبیب پور، اجرای دکور را شهاب طاهر پور و امیر سالاریه به عهده داشته و نوید شهسواری به عنوان مسئول موسیقی، سید میلاد ساداتی و ابوالفضل برارخانی به عنوان مسئول نور، محمد حسین نصیری به عنوان عکاس، سعید طاهرنژاد به عنوان طراح پوستر و بروشور، آیت رضا زاده و رویا طاهر نژاد به عنوان روابط عمومی در این نمایش همکاری دارند.
این نمایش از ۲۶ آبان ماه لغایت ۱۷ آذرماه  ۱۳۹۶ در بلک باکس مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابلسر واقع در خیابان طالقانی روبروی پارک شورا راس ساعت 18 به روی صحنه خواهد رفت.
حمیدرضاگل‌محمدی تواندشتی
نمایش «زخم باز» در بابلسر به روی صحنه می‌رود
captcha