اعلام نتایج آزمون روش‌های تدریس قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3662201
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
تقی پور خبر داد:

اعلام نتایج آزمون روش‌های تدریس قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از اعلام نتایج آزمون روش‌های تدریس و طرح‌های آموزشی قرآن در استان خبر داد.

محسن تقی پور، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این آزمون جهت ارزیابی مدیران و مربیان قرآنی استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون 229 نفر از مربیان و مدیران قرآنی استان به رقابت پرداختند، افزود: از این تعداد 192 نفر موفق به کسب حد نصاب لازم و قبولی در آزمون شدند.
تقی پور با بیان اینکه این آزمون در هشت شهرستان استان برگزار شد، اظهار کرد: از شهرستان اردل 42 نفر، بروجن 38 نفر، بن 24 نفر، سامان 8 نفر، شهرکرد 32 نفر، فارسان 31 نفر، کیار 18 نفر و لردگان 36 نفر در این آزمون شرکت کردند.
رئیس اداره امور قرآنی استان شهرستان کیار را دارای بیشترین تعداد قبول شده با 39 قبولی در آزمون روش‌های تدریس قرآن دانست و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت پیگیری وضعیت قبولی خود به کارشناس قرآنی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.
وی با اشاره به تقدیر از سه نفر برتر هر شهرستان در این آزمون، عنوان کرد: نفرات برتر و تعداد قبول‌شدگان هر شهرستان به شرح جدول ذیل است؛

اعلام نتایج آزمون روش‌های تدریس قرآن در چهارمحال و بختیاری
captcha