پایان عملیات ساخت مجتمع فرهنگی چند منظوره شهر توره
کد خبر: 3662405
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
حمزه لویی خبر داد:

پایان عملیات ساخت مجتمع فرهنگی چند منظوره شهر توره

گروه فرهنگی: مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی از پایان عملیات مجتمع فرهنگی چند منظوره شهر توره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی، اصغر حمزه لویی، مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گفت : با توجه به نیاز شهر جدید توره به بهره‌مندی از ساختمان‌های دولتی با کاربری‌های فرهنگی- مذهبی و آموزش‌های اجتماعی, احداث یک باب مجتمع جامع فرهنگی در خیابان مرکزی این شهر از سال 1390 در زمینی به مساحت 1000متر مربع  با اعتباری حدود یک میلیارد تومان در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی قرار گرفت.
 وی ادامه داد: این  مجتمع فرهنگی چند منظوره در سه طبقه و در زمینی به مساحت1000 متر مربع در2400 متر زیر بنا احداث شده که 1200متر آن مسجد و مابقی مجتمع فرهنگی است که از آن به عنوان مصلی این شهر نیز استفاده می‌شود.
حمزه لویی گفت: هدف از احداث این طرح رونق بخشیدن به حوزه‌های فرهنگ عمومی و افزایش سرانه دسترسی مردم منطقه به حسینیه  و مراکز فرهنگی، ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی آموزش‌های اجتماعی می‌باشد.
مدیر فنی و اجرایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان در پایان بیان کرد: این پروژه شامل بخش‌هایی نظیر حسینیه آقایان و بانوان ،کلاس‌های آموزشی، دفتر مدیریت، اتاق‌های اداری، تاسیسات و آشپزخانه  است.
captcha