اعزام 8 تیم و بالگرد اورژانس 115 مازندران برای خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور
کد خبر: 3663105
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
سخنگوی علوم پزشکی مازندران؛

اعزام 8 تیم و بالگرد اورژانس 115 مازندران برای خدمت رسانی به زلزله زدگان غرب کشور

گروه اجتماعی: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید آمادگی بیمارستانهای مازندران برای پذیرش زلزله زدگان غرب کشور گفت: امدادرسانی 8 تیم کامل و مجهز فوریت پزشکی و بالگرد اورژانس 115 مازندران برای خدمت رسانی به زلزله زدگان شتافتند.

فرزاد گوهردهی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: 8 تیم کامل  و مجهز فوریت پزشکی و بالگرد اورژانس 115 مازندران  که برای خدمت به زائران اربعین حسینی در منطقه غرب کشور مستقر بودند به امداد آسیب دیدگان زلزله اخیر غرب کشور مامور شدند.
وی افزود: با تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران،  ۸ دستگاه آمبولانس و ۲۴ نفر از کارشناسان مجرب اورژانس ۱۱۵ و  بالگرد اورژانس 115 مازندران  که جهت خدمت به زایرین اربعین حسینی به غرب کشور عازم شده بودند هم اکنون در مناطق زلزله زده مستقر شده اند و  جهت ارائه خدمات فوريتهاي پزشکي به آسیب دیدگان در حال انجام ماموریت هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از آمادگی کامل بیمارستان‌های استان مازندران برای پذیرش مصدومان انتقالی از مناطق زلزله زده نوارغربی کشور به این استان خبرداد.
captcha