ابراز همدردی مهد قرآن با زلزله‌زدگان غرب کشور
کد خبر: 3663213
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

ابراز همدردی مهد قرآن با زلزله‌زدگان غرب کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه مهد قرآن طی پیامی با زلزله‌زدگان غرب کشور ابراز همدردی کرد و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان استان کرمانشاه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، این مؤسسه در پی وقوع زلزله یکشنبه، 21 آبان‌ماه در استان‌های غربی کشورمان با صدور پیامی جان باختن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در برخی استان‌های غربی به‌ویژه کرمانشاه را تسلیت گفت.
این مؤسسه با ابراز همدردی خانواده‌های این عزیزان و آرزوی شفای عاجل مصدومان این حادثه ناگوار از درگاه حضرت حق تعالی، از اعضای دفتر مرکزی، مدیران مهد قرآن دفاتر استان‌ها و شعب شهرستان‌ها، اساتید، مربیان، حافظان قرآن و تمامی خادمان قرآن عضو این مؤسسه درخواست دارد، هرگونه کمک و مساعدت به‌ویژه اهداء خون مورد نیاز برای مصدومان بر اساس آموزه‌های قرآنی که فرموده «و تعاونوا علی البر و التقوی» در انجام کار خیر و وظیفه انسانی دریغ نورزند.
در پایان این اطلاعیه آمده است که خانواده‌های سوگوار و مصدومان با صبر و بردباری جهت کاهش تألمات روحی با قرائت قرآن و تمسک به آیه شریف قرآن کریم «أَلا بِذِكرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ» آرامش خود را حفظ کنند.
captcha