وقتی روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد قانونمند می‌شود/ بی‌حرمتی به خبرنگاران به علت 10 دقیقه تاخیر
کد خبر: 3663311
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

وقتی روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد قانونمند می‌شود/ بی‌حرمتی به خبرنگاران به علت 10 دقیقه تاخیر

گروه اجتماعی: امروز، 23 آبان‌ماه طی اقدامی عجیب، روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در آستانه دهه وقف جهت مطرح کردن خود، از خواب خرگوشی بیدار شده و درب را بر روی خبرنگاران فعال این حوزه بسته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، امروز، 23 آبان‌ماه نشست خبری مدیرکل اوقاف به مناسبت دهه وقف برای اولین بار سر وقت مقرر ساعت 10:20 دقیقه برگزار شده است و خبرنگاران فعال و دعوت شده خبرگزاری‌های ایکنا، ایسنا، فارس و سایت‌های یاسوج 24 ، افتونیوز و روزنامه ایران پشت درب جلسه ماندند. این درحالی است که نشست‌های قبلی مجموعه اوقاف با نیم ساعت تاخیر برگزار می‌شد.
اینگونه برخوردها از سوی روابط عمومی اوقاف که برای تبیین و نشر وقف بین آحاد جامعه نیازمند رسانه‌هاست، از کارایی چندانی برخوردار نیست.
شیوه کاریزمای اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بازخورد منفی دارد، چراکه روش‌های اینگونه منسوخ شده است.
پیشنهاد می‌شود روابط عمومی اوقاف با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و درست ارتباط با رسانه‌ها در مجموعه خود بکوشد. از روابط عمومی‌ای که تنها در هفته وقف از خواب خرگوشی بیدار شده و به دنبال مطرح کردن جایگاه خود است، بیش از این انتظار نیست.
یادآور می‌شود، خبرگزاری قرآنی ایکنای کهگیلویه و بویراحمد روزانه اخبار اوقاف را در تیتر یک خروجی خود دارد و همه ساله در دهه وقف به عنوان خبرنگار فعال و کسب رتبه اول در کیفیت و تعداد بیشترین پوشش اخبار تجلیل می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص با بیان اینکه برگزار کننده نشست خبری، مسئول روابط عمومی این اداره کل بود، گفت: اینکه از ورود خبرنگاران به این نشست جلوگیری شده، اقدام صورت گرفته از سوی روابط عمومی بوده است.
وی افزود: مسئولیت برگزاری این نشست را به روابط عمومی محول کرده بودم و خود روابط عمومی باید در زمینه ممانعت از ورود خبرنگاران به نشست، پاسخگو باشد.
captcha