پیشخوان الکترونيکي وقف رونمایی شد/ آغاز اجرای نظام‌های مديريتي در ادارات سازمان اوقاف
کد خبر: 3663472
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

پیشخوان الکترونيکي وقف رونمایی شد/ آغاز اجرای نظام‌های مديريتي در ادارات سازمان اوقاف

گروه جامعه: : پیشخوان الکترونيکي سازمان اوقاف در راستای ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در خدمت مردم و مخاطبان سازمان اوقاف، جهت تسهیل خدمات پرداخت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با آغاز دهه وقف و به منظور اعلام اهم برنامه‌های این دهه و دستاوردهای این سازمان در یک سال گذشته، نشست خبری با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عیسی علیزاده، رئیس سازمان زیبا‌سازی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و جمعی از در سالن همایش‌های این سازمان برگزار شد که در بخشی از این برنامه پیشخوان الکترونيکي سازمان اوقاف رونمايي شد.

 محمد مومني، مديرکل مرکز فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف درباره اين سامانه اظهار کرد: پيشخوان الکترونيکي سازمان اوقاف در راستاي ارائه خدمات به‌صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در خدمت مردم و مخاطبان سازمان اوقاف، جهت تسهيل خدمات پرداخت خواهد بود.

وي درباره مزاياي اين پیشخوان گفت: افزايش مشارکت مردمی در انجام امور خيريه، وقف و نذور امامزادگان و افزایش آگاهی عمومی نسبت به خدمات وقف، امور خيريه، امامزادگان و دیگر موضوعات مرتبط از مزاياي اين پیشخوان هستند.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان اوقاف تسهیل در امور پرداخت از طریق الکترونيکي شدن فعالیت‌ها از ديگر ويژگي‌هاي اين پیشخوان دانست و افزود: امکان پرداخت توسط تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب بدون نياز به ورود رمز دوم ، cvv2، تاريخ انقضا و ... از ديگر امتیازات اين پیشخوان است.

مومنی گفت: ارائه خدمات در تمامی ساعات روز و ايام تعطیل و کاهش هزينه‌هاي نيروي انسانی از دیگر مزاياي اين پیشخوان است. همچنین ایجاد شفافیت و نظارت عمومی بر فعالیت‌ها و اقدامات متولیان و مرتبطين موقوفات، امامزادگان و اجرای نظام‌های مديريتي در ادارات از دیگر ويژگي‌هاي پیشخوان الکترونيکي سازمان اوقاف است.
captcha