برگزاری مرحله استانی مسابقات جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3663555
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
جزایری خبر داد:

برگزاری مرحله استانی مسابقات جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات جامعه کار و تلاش 24 آبان ماه در شهرکرد خبر داد.

سید عباس جزایری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: آزمون مرحله استانی این مسابقات ۲۴ آبان ماه در سالن جلسات اداره‌ کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و رأس ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این مسابقات، بیان کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاون گران و همسر و فرزندان آنان، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و همسر و فرزندان آنان به شرط داشتن سن بیشتر از ۱۵ سال می‌توانند در این دوره از مسابقات قرآن کریم شرکت کنند.
جزایری قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و مفاهیم قرآن را رشته‌های این دوره از مسابقات جامعه کار و تلاش خواند و اظهار کرد: کلیه رشته‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که در هر رشته تنها نفر اول یک آقا و یک بانو به شرط احراز حدنصاب به‌عنوان منتخب و برگزیده استان تعیین شده و می‌تواند در مرحله کشوری حضور داشته باشد.
جزایری تصریح کرد: توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در بین جامعه کار و تلاش از اولویت‌ها در استان است که سال جاری نیز تلاش می‌کنیم تا شاهد برگزاری هر چه گسترده‌تر این دوره از مسابقات در استان باشیم.
یادآور می شود اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در شهرکرد،خیابان پیروزی مجتمع ادارات ساختمان شماره 1 واقع است.
captcha