کارهای فرهنگی و عمرانی همگام با هم صورت گیرد/ کار فرهنگی یدون کار عمرانی تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت
کد خبر: 3663887
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

کارهای فرهنگی و عمرانی همگام با هم صورت گیرد/ کار فرهنگی یدون کار عمرانی تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت

گروه اجتماعی: معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم و زیربنایی است اما باید در کنار آن کارهای عمرانی هم برای منطقه ملاشیه صورت گیرد، افزود: هر چقدر که کار فرهنگی انجام شود اما در بخش عمرانی مشکل وجود داشته باشد، تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، علی حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، در کارگروه زنان و خانواده با موضوع مشکلات منطقه محروم ملاشیه که امروز 24 آبان برگزار شد، گفت: کمبود در مناطق محروم اهواز بر کسی پوشیده نیست و در این راستا فعالیت‌های جدیدی در استانداری خوزستان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در انجام فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌ها، کمیته‌ای شامل ادارات کل امور بانوان و امور اجتماعی استانداری و برخی سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شوند و طرح‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود را صورت جلسه کنند.

حسین‌زاده، با اشاره به اینکه در این راستا باید بازه زمانی و بودجه لازم لحاظ شود، افزود: ما از لحاظ مالی مشکلی نداریم و طرح‌ها و برنامه‌ها باید سر و سامان داده شود تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و با الگوی نظارتی مشخص کنیم در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و بهداشتی چه کارهایی شکل گرفته است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم و زیربنایی است اما باید در کنار آن کارهای عمرانی هم برای این منطقه صورت گیرد، افزود: هر چقدر که کار فرهنگی انجام شود اما در بخش عمرانی مشکل وجود داشته باشد، تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این راستا حوزه معاونت عمرانی و شهرداری بسیار وظیفه سنگینی بر عهده دارند، عنوان کرد: امیداست با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و نظارت بیشتر بتوانیم شاهد اثرگذاری بیشتر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه باشیم.

iqnakhouzestan@

captcha