روحانیان مستقر هرمزگان خدمات بیمه ای و رفاهی دریافت می کنند
کد خبر: 3664874
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
مدیرکل خدمات حوزه علمیه هرمزگان:

روحانیان مستقر هرمزگان خدمات بیمه ای و رفاهی دریافت می کنند

گروه فرهنگی: مدیرکل خدمات حوزه علمیه هرمزگان از ارائه خدمات بیمه ای و رفاهی به روحانیان مستقر استان خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات به روحانیان، تفاهم نامه همکاری بین مرکز خدمات حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان به نقل از روابط عمومنی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حسین جهانگیری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان در دیدار با حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان که امروز در دفتر تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: خدمت به طلاب، خدمت به مکتب و توفیق الهی است.
وی در ادامه، هدفمند شدن خدمات در بین طلاب را یکی از اهداف مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان نام برد و افزود: خدمت رسانی به طلاب علوم دینی مسؤولیت عظیم و با ارزشی است بنابراین نباید از اهمیت آن غافل شد.
مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات این مرکز به طلبه ها تصریح کرد: جامعه هدف این مرکز می توانند پس از تشکیل پرونده، از مزایای آن نظیر بیمه، کار، معیشت و تسهیلات بهره مند شوند.
حجت الاسلام جهانگیری بیان داشت: مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان همچنین آمادگی دارد تا برای ارتقای سطح قرآنی فرزندان و خانواده های طلاب، دوره های آموزش قرآن کریم را برگزار کند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه آماده هرگونه تعامل و همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان هستیم تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر و شایسته به طلاب نیازمند در اختیار قراردادن اطلاعات آنان از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان است.

captcha