کتاب قرآن؛ برترین هدیه من به دیگران
کد خبر: 3665076
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
در برنامه شابک مطرح شد:

کتاب قرآن؛ برترین هدیه من به دیگران

کانون خبرنگاران نبأ: فاطمه نانی‌زاد در برنامه شابک گفت: کتاب مقدس قرآن، دیوان حافظ و سعدی کتاب‌هایی هستند که هر ایرانی باید حتما آنها را مطالعه کند و قطعا از خواندن آنها استفاده‌های بسیاری خواهد برد و اگر بخواهم به کسی کتابی هدیه دهم برترین هدیه کتاب قرآن خواهد بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، فاطمه نانی‌زاد، نویسنده و شاعر با حضور در برنامه شابک در خصوص شعر و شاعری گفت: شعر پاسخ واکنش هر شاعر به اتفاقات و زندگی اطرافش است. اولین شعرم را تحت تأثیر کتاب‌هایی که والدینم برایم می‌خواندند و مجلاتی مانند کیهان بچه‌ها سرودم. آشنایی بچه‌ها با کتاب آنها را به کتاب و مطالعه علاقه‌مند می‌کند و آموزش به‌وسیله کتاب بهتر است.
وی افزود: در سال اول ورودم به دانشگاه آقای امیری اسفندقه از اولین اساتیدی بودند که من از محضر وی بهره بردم و خط مشئ که ایشان به من می‌دادند کمک کرد که من خودم را در حوزه شعر پیدا کنم.
نویسنده کتاب «سوختگان وصل» با اشاره به کتاب‌هایی که هر ایرانی باید حتما آنها را مطالعه کند، عنوان کرد: کتاب مقدس قرآن، دیوان حافظ و سعدی کتاب‌هایی هستند که هر ایرانی باید حتما آنها را مطالعه کند و قطعا از خواندن آنها استفاده‌های بسیاری خواهد برد و اگر بخواهم به کسی کتابی هدیه دهم برترین هدیه کتاب قرآن خواهد بود.
نانی‌زاد در معرفی آثار خود گفت: من یک مجموعه شعر با عنوان «باران بی‌هوا» و 22 جلد کتاب گرداوری کرده‌ام با عنوان «سوختگان وصل» که عنوان همایش ادبی در دفتر ادبیات و هنر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران است که به‌صورت سالانه در حوزه ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، معرفی و متن‌خوانی کتاب «حسین علی» به قلم م. مؤید از دیگر بخش‌های برنامه شابک بود.
captcha