بهترین زمان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، هفته بسیج است
کد خبر: 3665310
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲
سنجری‌نیا:

بهترین زمان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، هفته بسیج است

گروه سیاست و اقتصاد: مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: بهترین زمان برای تبلیغ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، هفته بسیج است و پس از دوران دفاع مقدس، بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهران سنجری‌نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد دیروز دوشنبه، 29 آبان به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس، نقش بی‌نظیری در کنار ارتش و سپاه ایفا کرد و امروز در تمام زمینه‌ها فعالیت می‌کند در واقع می‌توان گفت، تمام اقشار مختلف جامعه در مجموعه بسیج حضور فعال و تأثیرگذاری دارند.
وی با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج، مظهر مردم‌سالاری دینی» در سال جاری افزود: بهترین زمان برای تبلیغ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، هفته بسیج است و پس از دوران دفاع مقدس، بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش‌آفرینی و در مقابل هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی ایستادگی و مقاومت کرده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: بسیج نماد عزت، اقتدار و مقاومت اسلامی است و این نشان از عظمت، شکوه و اقتدار این نیروی مردمی دارد و امروز کلید رفع مشکلات کشور مقابله با جنگ نرم و ناتوی فرهنگی است و بسیجیان باید با روحیه انقلابی، انجام کارهای فرهنگی را بیش از پیش سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
سنجری‌نیا با اشاره به اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین مجموعه بسیج با آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد وجود دارد، اظهارکرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان می‌توانند، نقش مهمی در راستای برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه بسیج داشته باشند از جمله برنامه‌های این هفته در مجموعه بسیج دانش‌آموزی برگزاری یادواره شهدا در مدرسه خدیجه کبری و شهیدان علم و فناوری است.
وی افزود: اجرای آیین صبحگاهی و گرامیداشت هفته بسیج، نشست روشنگری در مدارس رضوان، راهیان نور و  شهیدان علم و فناوری، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا با حضور دانش‌آموزان و ... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان عنبرآباد هستند، روز جمعه سوم آذر ماه نیز نشست میقات صالحین برگزار می‌شود.
سنجری‌نیا با بیان اینکه همچنین شرکت در نماز جمعه با حضور چشمگیر و گسترده دانش‌آموزان انجام می‌شود، تأکید کرد: روز یکشنبه پنجم آذر ماه سال جاری تجمع گسترده بسیجیان در مصلی این شهرستان با حضور پرشور دانش‌آموزان بسیجی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
منبع: آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد
captcha