آمریکا در پی ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی است
کد خبر: 3666380
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

آمریکا در پی ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: دولت امریکا در پی شکست در میدان مبارزه در کشورهای عراق و سوریه در پی ایجاد ناامنی دیگری در کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز پنجشنبه دوم آذرماه درکارگاه جایگاه مبارزه با استکبار در فرآیند انقلاب اسلامی در شهرستان مرند، گفت: پس از گذشت حدود 40 سال از پیرزوی انقلاب اسلامی و تشکیل بسیج مردمی به فرمان امام خمینی (ره) شاهد گسترش این شجره طیبه در بین مسلمانان جهان هستیم.
وی، افزود: وجدانهای بیدار جهان به حقیقت پاکی و درستی این نهاد مردمی پی برده‌اند و متوجه این مطلب شده‌اند که این نهاد مقدس بر تمامی فتنه‌های دشمن غلبه می‌کند.
حجت‌الاسلام آل هاشم، تاکید کرد: دولت‌های اسلامی نباید هیچ وقت از مبارزه با دولت امریکا غافل شوند چرا که این دولت مستکبر همواره در پی اختلاف افکنی بین مسلمانان جهان و نفوذ در بین آنان و ایجاد ناامنی است.
امام جمعه تبریز ادامه داد: دولت امریکا در پی شکست در میدان مبارزه در کشورهای عراق و سوریه در پی ایجاد ناامنی دیگری در کشورهای اسلامی است و باید مردم کشورهای اسلامی هوشیار بوده و راه نفوذ آنان بر کشورهایشان را ببندند.
وی، افزود: نیروهای بسیجی کشورهای ایران، عراق و سوریه باید بدانند در پی شکست داعش قدرت سلطه به پایان نرسیده است بلکه باید بیش از پیش خود را برای مقابله با دست نشانده‌های دولت‌های کشورهای غربی آماده کنند.
امام جمعه تبریز، با تقدیر از برگزارکنندگان کارگاه های بصیرت افزایی و روشنگری در شهرستان مرند گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی برای نوجوانان و جوانان در سراسر استان می‌توان اهداف حقیقی انقلاب اسلامی را در ذهن و جان آینده سازان کشور نهادینه کرد.

captcha