برگزاری بیش از ۲۱۰ گفتمان دینی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3666633
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

برگزاری بیش از ۲۱۰ گفتمان دینی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف: معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، بیش از ۲۱۰ گفتمان دینی در این استان برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌‌الاسلام سیدعبدالرشید موسوی‌متین، معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم آذرماه اظهار کرد: گفتمان‌های دینی در ارتقاء بینش دینی و سیاسی اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان نقش تاثیرگذاری را دارد.
وی افزود: الحمدلله به برکت این برنامه‌ها، فرصت بسیار مناسبی برای جوانان و نوجوانان فراهم شد که در فضایی آرام، با اساتید و علما در زمینه مسائل دینی و مذهبی گفت‌وگو و شبهات خود را در زمینه‌های مختلف رفع کنند.
معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت شرایط ویژه از جمله بافت عشایری و روستایی، ضرورت اجرای طرح گفتمان دینی بیشتر از هر زمان احساس می‌شد.
حجت‌‌الاسلام موسوی‌متین عنوان کرد: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده از ابتدای سال‌جاری تاکنون، حدود 210 گفتمان با موضوعات مختلف دینی و نیاز روز از جمله ناهنجاری‌های اجتماعی و ... در سراسر استان برگزار و یا در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این طرح به عنوان یکی از طرح‌های اصلی و محوری در دستور کار و اولویت قرار گرفت، ابراز کرد: حمایت لازم و همچنین همکاری در مشارکت ادارات مرتبط انجام شد که این روند، با قوت و قدرت استمرار خواهد داشت.
منبع: شبستان
captcha