بسیج مردمی عامل پیروزی عراق بر داعش
کد خبر: 3666748
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

بسیج مردمی عامل پیروزی عراق بر داعش

گروه سیاسی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بسیج مردمی راعامل پیروزی عراق بر داعش دانست و گفت: برای اینکه از دخالت بیگانگان در امان باشیم باید بسیج مردمی را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، چهارم آذر در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بسیج عامل اقتدار و عزت ایران اسلامی است، بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، دوران دفاع مقدس و زمان حال حاضر برای عزت و اقتدار کشور تلاش کرده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه بسیج در همه ادوار ثابت کرده گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: شناسنامه کاری این اجتماعی مردمی در همه عرصه‌ها نمایان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تأکید کرد: فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش بیست‌میلیونی به کشور اقتداری بی‌نظیر بخشید به‌طوری‌که شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار از این اقتدار در وحشت است.
مسعودی با تأکید بر اینکه بسیج در همه عرصه‌ها خود را مکلف به خدمت‌رسانی می‌داند، گفت: نقش بسیج در سرکوبی فتنه ۸۸ برکسی پوشیده نیست.
این مسئول تشکیل بسیج را یکی از افتخارات نظام اسلامی برشمرد و گفت: برای اینکه از دخالت بیگانگان در امان باشیم باید بسیج مردمی را تقویت کنیم.
وی با اشاره به حشد الشعبی که یکی از افتخارات کشور عراق است، گفت: حشد الشعبی به تأسی از بسیج بیست‌میلیونی ایران اسلامی تشکیل شد، بسیج مردمی است که عامل پیروزی عراق بر داعش شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به آغاز هفته بسیج، گفت: تبلیغات اسلامی استان البرز با همکاری ادارات اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های کرده است.

captcha