بسیج پرچمدار نظام اسلامی و حافظ ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 3666864
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

بسیج پرچمدار نظام اسلامی و حافظ ارزش‌های انقلاب است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: بسیج و بسیجیان پرچمدار نظام جمهوری اسلامی و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، محرم بنیادی، فرمانده سپاه ناحیه نیر، روزگذشته، چهارم آذرماه در نشست بصیرت‌افزایی انقلابی که به منظور هفته بسیج در نیر برگزار شد، تصریح کرد: بسیج مجموعه‌ای است که در آن پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده‌اند و در واقع به تعبیری دیگر بسیج و بسیجیان پرچمدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حافظ ارزشها و آرمانهای ناب انقلاب پایدار اسلامی هستند.
وی با اشاره به اینکه بسیج داعیه‌دار ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است افزود: اگر به تاریخ پرفروغ انقلاب و نظام اسلامی نگاهی باندازیم خواهیم دید که رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی از صدر تاکنون داشتن تفکر بسیجی و بسیجی‌گونه زندگی کردن است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بنا نهادن بسیج در واقع حافظ و نگهبانی برای این انقلاب عظیم تعریف کرد.
فرمانده سپاه ناحیه نیر تصریح کرد: بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت بوده و برکات و اندیشه‌های آن از زمان هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و باید دقت داشت که نیاز امروز جامعه توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی است و همه ما مسئول و موظف هستیم برای ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل‌های آینده تا حد توان تلاش کنیم و این رسالتی بسیار خطیر بر عهده ماست.
بنیادی گفت: بسیج یک نیروی مردمی در حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با جنگ نرم است چرا که در عصر کنونی تهدیدات فرهنگی و هجمه‌های زیادی از سوی دشمن کشور و به ویژه نسل جوان ما را تحت فشار قرار داده و نیاز اصلی برای رهایی از این وضعیت کنونی داشتن بصیرت و آگاهی و تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه ناحیه نیر با بیان اینکه اقتدار امروز نظام را مدیون از خودگذشتگی بسیجیان هستیم اظهار کرد: پس از جنگ تحمیلی بسیج وارد عرصه سازندگی شد که امروز هم این راه را ادامه می‌دهد و امروز بسیج هر جا که احساس کند می‌تواند کاری انجام دهد وارد میدان می‌شود و دستاوردهای ان را به وضوح در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده مناطق مختلف استان شاهد هستیم.
 بنیادی افزود: بسیجیان پرچمداران انقلاب و نظام اسلامی هستند و با حضور بسیجیان دشمنان نمی‌توانند به این انقلاب آسیبی وارد کنند که نیاز است تا تمامی آحاد مردمی هم‌پا و هم‌قدم با بسیج در راستای تحقق اهداف انقلاب حرکت و جریان عظیمی به راه انداخته و این نام و نشان بی‌بدیل را جهانی کنند.
 

captcha