ضرورت کاربردی کردن پژوهش‌ها/فعالیت 17 پژوهشسرا در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3666987
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
امیدی عنوان کرد:

ضرورت کاربردی کردن پژوهش‌ها/فعالیت 17 پژوهشسرا در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کاربردی کردن پژوهش را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: هفته پژوهش بهانه‌ای برای همکاری همه دستگاه‌های حوزه پژوهش در کاربردی کردن تحقیقات است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، بهروز امیدی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، روز گذشته چهار آذرماه در آیین افتتاحیه هجدهمین جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش استان، با تبریک هفته پژوهش، گفت: اهمیت پژوهش برای همه محرز است اما در آموزش و پرورش این مقوله مهم‌تر و بیشتر احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه در مدارس سعی شده تا دروس به صورت پژوهشی به دانش آموزان ارائه شود، افزود: برگزاری جشنواره‌های جابر ابن حیان و خوارزمی و پرسش مهر ریاست جمهوری نیز در راستای توانمندسازی دانش آموزان بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت 17 پژوهشسرا در مدارس شهرستان‌ها و مناطق سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: در این پژوهشسراها دانش آموزان با مقدمات کار پژوهشی و تحقیقی آشنا می‌شوند.
امیدی با اشاره به اینکه مسیر توسعه از آموزش و پرورش طی می‌شود، عنوان کرد: سه نفر از معلمان پژوهشگر برتر استان و پنج نفر از دانش آموزان محقق و مخترع استان در این نمایشگاه تجلیل می‌شوند.
وی کاربردی کردن پژوهش را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: هفته پژوهش بهانه‌ای برای همکاری همه دستگاه‌های حوزه پژوهش در کاربردی کردن تحقیقات است.


captcha