محتوای آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران متناسب با نیاز کنونی جامعه باشد
کد خبر: 3669370
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

محتوای آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران متناسب با نیاز کنونی جامعه باشد

گروه معارف: امام‌جمعه اصفهان گفت: محتوای آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران باید متناسب با نیاز آن‌ها و مسائل کنونی جامعه باشد، تا آموزش و تربیت آن‌ها در جامعه مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در دیدار با حجت الاسلام محمود رضا جمشیدی، مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور و معاونان ایشان از زحمات مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تجلیل کرد و گفت: با توجه به نقش بانوان در خانواده هر چه در این زمینه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.
عضو مجلس خبرگان رهبری بر توجه ویژه به مناطق محروم تأکید کرد و گفت: در مناطقی مانند خور و بیابانک یا سمیرم که محروم هستند لازم است که حوزه‌های علمیه سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند، چرا که برای بسیاری از آنها دانشگاه رفتن مقدور نیست.
آیت‌‌الله طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که به ائمه جمعه شهرستان‌ها بسیار تأکید کرده‌ام، حمایت و توسعه حوزه‌های علمیه خواهران است.
نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: محتوای آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران باید متناسب با نیاز آنها و مسائل کنونی جامعه باشد، تا آموزش و تربیت آنها در جامعه مثمر ثمر باشد.
در این دیدار حجت‌الاسلام محمود رضا جمشیدی، مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور از تلاش‌ها و زحمات نماینده ولی فقیه در استان تقدیر کرد و گفت: تدبیر، برنامه‌ریزی، اجرا، پیگیری و مدیریت از اصول کار در حوزه‌های علمیه است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
وی با بیان این‌که مسائل فرهنگی و اجتماعی از اولویت‌های حوزه‌های علمیه خواهران است، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه حجاب و عفاف، اسراف و تبذیر، ‌ خانواده، سبک زندگی اسلامی و بیکاری و آسیب‌های اجتماعی آن فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌اند.

captcha