ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3669636
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی: رئیس سازمان بسیج و رسانه خراسان‌شمالی از ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خبرداد.

محسن زاهداحمدی رئیس سازمان بسیج و رسانه استان، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهارکرد: با توجه به برپایی دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در هشت محورطی آذرماه سال جاری، این در حالیست که تاکنون 100 اثر از رسانه های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار15 آذر ماه سال جاری است،افزود: امیدواریم تا پایان آذرماه سال جاری آثار منتخب از سوی هیات داوران بررسی و به بخش کشوری جشنواره ارسال شود.

زاهد احمدی با اشاره به اینکه خبرنگاران و فعالان فضای رسانه ای استان می توانند در هر بخش پنج اثر به دبیرخانه همایش ارسال کنند، ادامه داد: سبک زندگی رضوی، آسیب های اجتماعی در بخش های (طلاق، اعتیاد، خشونت، حاشیه نشینی)، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، دشمن شناسی و مبارزه با تروریسم، خراسان شمالی محور توسعه از محورهای این همایش است.

وی یادآورشد: افراد باید آثار خود را در چهار بخش یادداشت، گزارش، خبر و عکس به دبیرخانه همایش ارائه دهند.

زاهداحمدی عنوان کرد: آثاری که از آذرماه سال گذشته تا پایان آبان ماه سال جاری در یکی از نشریات و خبرگزاری های استان انتشار پیدا کرده، قابلیت ارسال به جشنواره را دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود طی سال جاری در دومین دوره از این جشنواره ۳۰۰ اثر از سوی افراد ارسال شود.

زاهداحمدی با بیان اینکه نگاه بر این است تا این جشنواره به صورت دائمی در استان برپا شود، گفت: دستگاه هایی همانند سازمان امور مالیاتی، کتابخانه های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان قدس رضوی‌، سپاه جوادالائمه، فرماندهی نیروی انتظامی در برپایی این همایش مشارکت دارند.

وی با اشاره به معرفی پنج رسانه برتر در این همایش، افزود: رسانه برتر نسبت به تعداد آثار ارسالی در همایش انتخاب و معرفی می شود.

زاهداحمدی گفت: افراد آثار خود را به دبیرخانه همایش رسانه ای ابوذر واقع در بسیج رسانه استان در خیابان ۱۷ شهریورجنوبی ساختمان اقشار سپاه ارسال کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۶۴۲۴۱۷ تماس بگیرند

captcha