گنجینه شهدای خانه موزه شهیدان اقبالی افتتاح شد
کد خبر: 3670126
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

گنجینه شهدای خانه موزه شهیدان اقبالی افتتاح شد

گروه جهاد و حماسه: آیین افتتاحیه بخش گنجینه شهدای خانه موزه شهیدان اقبالی واقع در منطقه 10 تهران، امروز 14 آذرماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیین افتتاحیه بخش گنجینه شهدای خانه موزه شهیدان اقبالی واقع در منطقه ۱۰ تهران، امروز ۱۴ آذرماه برگزار شد. در این مراسم محمدرضا جمالی، رئیس فرهنگسرا عطار و مدیر فرهنگی منطقه ۱۰ اظهار کرد: حفظ و اشاعه آرمان‌های شهدا رسالتی است که همه ما موظف هستیم در جهت اشاعه آن قدم برداریم. برای همیم برپایی چنین گنجینه‌هایی به ما کمک خواهد کرد تا بهتر پاسدار آرمان‌های شهدا باشیم.

وی افزود: امروز جوانان ما باید بدانند، امنیت این سرزمین به مدد ایثار جوانانی به دست آمده که با جانفشانی جوانی خود را صرف خدمت به مردم کردند، در این این توجه به ابزار‌های هنری می‌تواند کمک خوبی باشد تا بهتر بتوانیم در جهت تحقق آرمان‌های مورد نظرمان موفق باشیم.

در ادامه این مراسم مادر شهیدان مصطفی و حمیدرضا اقبالی در سخنانی تصریح کرد: همه شهیدان یک توصیه جدی و همیشگی دارند، آنهم وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ولایت است. برای همین ضروریست در جامعه ما پیرامون توصیه‌های شهدا بیشتر کار شود.

این مادر شهید تاکید کرد: فرزندان شهیدم همیشه به روی فراگیری قرآن تاکید ویژه داشتند. در همین رابطه مصطفی خود در امر آموزش و قرائت قرآن تبحر خاصی داشت، ولیکن وی همیشه در سخنانش تاکید داشتند که یادگیری تلاوت تنها نیمی از راه است و نیمی دیگر عمل کردن به فرامین قرآن است.

در پایان این مراسم از الهه احمدی ملی پوشان کشورمان که در افتتاح این گنجینه کمک مالی کردند تجلیل شد، البته جایزه وی را مادر وی دریافت کردند.

captcha