وظیفه خود می‌دانیم که از فلسطین و آرمان‌های آن دفاع کنیم
کد خبر: 3670604
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۴
علیدادی‌سلیمانی:

وظیفه خود می‌دانیم که از فلسطین و آرمان‌های آن دفاع کنیم

وظیفه خود می‌دانیم که از فلسطین و آرمان‌های آن دفاع کنیم گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کرمان تصمیم آمریکا را برای اشغال قدس شریف در حالت نامتعادل ارزیابی کرد و گفت: اگر چه این تصمیم محکوم بوده و به شکست می‌انجامد، اما ما وظیفه خود می‌دانیم که از فلسطین و آرمان‌های آن دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز کرمان با اشاره به تصمیم آمریکا برای تغییر پایتخت فلسطین اشغالی گفت: تصمیم رئیس جمهور آمریکا به دو دلیل محکوم است، اول اینکه از بیان یک رئیس جمهور دیوانه آمریکاست و این تصمیمش نیز مانند تصمیم‌های دیگرش بر پا نخواهد ماند و دوم به این دلیل که جبهه مقاومت مشت محکمی بر سرشان کوبانده و در حالت تعادل نیستند که تصمیم بگیرند.
وی در نخستین نماز جمعه خود در شهر کرمان به عزت شخصیت‌های نظامی اشاره کرد و افزود: شخصیت‌های نظامی زیادی در طول تاریخ دارای شهرت شدند، اما باید بدانیم که برخی از آنها یک روح بزرگ و برخی دیگر یک روح بزرگوار داشتند.
حجت‌الاسلام علیدادی بیان کرذد: روح بزرگ آن است که یک فرمانده چندین ساعت در خط مقدم لشکرش می‌دود، اما روح بزرگوار آن است که آن فرمانده چند ساعت برای تحقق احکام الهی در پیشانی لشکرش حضور مؤثر دارد.
وی با بیان اینکه این روح بزرگوار را فرماندهان ما از رهبر کبیر انقلاب آموخته‌اند، گفت: فرماندهان ما آن را از امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای آموختند و در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشتند، این بزرگواران به ما آموختند که همه اقدامات باید برای خدا و رضای او باشد.
امام جمعه کرمان خود را پرورش یافته و بزرگ شده منبر‌های آیت‌الله جعفری دانست و اظهارکرد: این مرد بزرگ پشتوانه دینی و مذهبی شهر کرمان است، ایشان شاگردان زیادی را تربیت کردند، بنده پای منبرهای ایشان بزرگ شدم و معنای انقلاب را فهمیدم.
وی تصمیم آمریکا را برای اشغال قدس شریف در حالت نامتعادل ارزیابی کرد و گفت: اگر چه این تصمیم محکوم بوده و به شکست می‌انجامد، اما ما وظیفه خود می‌دانیم که از فلسطین و آرمان‌های آن دفاع کنیم.
حجت‌الاسلام علیدادی به تشریح دلایل این تصمیم آمریکا پرداخت و یادآور شد: استکبار همواره در این تلاش بوده تا برای این غده سرطانی حاشیه امن ایجاد کند و برای همین موضوع هم توطئه‌ها می‌چیند، قوم‌ها و ملت‌ها را درگیر می‌کند و برای آن‌ها برنامه طرح می‌کند، به کار گرفتن سران کشورهای خائن منطقه نیز در راستای همین رویکرد ان‌ها است.
وی با بیان اینکه از عنایت خاص رهبر معظم انقلاب به صورت خاص تشکر و قدردانی می‌کنم، تأکید کرد: ایشان بنده را در خطه کریمان و نجیبان به سربازی انتخاب کرده‌اند، امیدوارم در پیشگاه خداوند متعال، ولی‌عصر( عج)، رهبر انقلاب اسلامی و در خدمت به مردم شرمنده نشوم.
منبع: ستاد نماز جمعه استان کرمان

captcha