برگزاری طرح استعدادهای قرآنی ویژه پسران 9 تا 18 سال در بافت
کد خبر: 3671015
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱

برگزاری طرح استعدادهای قرآنی ویژه پسران 9 تا 18 سال در بافت

برگزاری طرح استعدادهای قرآنی ویژه پسران 9 تا 18 سال در بافت گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافت از برگزاری طرح قرآنی ویژه پسران 9 تا 18 سال خبر داد و گفت: طرح‌های آموزشی قرآن کریم بخصوص استعدادهای قرآنی یکی از طرح‌های آموزشی مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام طاهر آقاملایی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافت دیروز شنبه، 18 آذر از برگزاری طرح آموزشی استعدادهای قرآنی خبر داد و گفت: طرح قرآنی ویژه پسران 9 تا 18 سال یکی از طرح‌
های آموزشی مؤثر است.
حجت‌الاسلام رحمان سلطانی‌نژاد کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بافت در ادامه جلسه گفت: این طرح شامل کلاس‌های تجوید، ترجمه و مفاهیم سطح(1 و 2) و صوت و لحن و سبک و زندگی قرآنی و احکام قرآنی است.
وی افزود: این طرح به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافت و اساتید این دوره و مؤسسه فرطمه‌الزهرا در حال اجراست.
حجت‌الاسلام سلطانی‌نژاد بیان کرد: همه کسانی که در این طرح قرآنی شریک هستند باید با تمام توان همت کنند که این طرح قرآنی تا آخر به خوبی و با نظم و اثرات معنوی برگزار شود.
یادآور می‌شود، این جلسه در محل مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافت، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بافت و مدیر مؤسسه و اساتید این طرح برگزار شد.
منبع: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان

captcha