نیاز امروز کشورهای مسلمان همدلی و اتحاد است
کد خبر: 3671375
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۹

نیاز امروز کشورهای مسلمان همدلی و اتحاد است

نیاز امروز کشورهای مسلمان همدلی و اتحاد است گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه اهل تسنن رمشک گفت: نیاز امروز کشورهای مسلمان همدلی و اتحاد است و امروز هر مسلمانی وظیفه دارد در این مورد تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مولوی یونس چاهانی، امام جمعه اهل تسنن رمشک دیروز یکشنبه، 19 آذر در هفتمین همایش آئین برادری شهرستان جیرفت گفت: باید کنار هم باشیم و اختلافات را دور بیندازیم و به اشتراکات چنگ بیندازیم.
وی خطاب به مسلمانان افزود: به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید، نیاز امروز کشورهای مسلمان همدلی و اتحاد است و امروز هر مسلمانی وظیفه دارد در این مورد تلاش کند.
امام جمعه اهل تسنن رمشک بیان کرد: مسلمانان در برخی نقاط در وضعیت بحرانی به سر می‌برند که در تاریخ اسلامی بی‌سابقه بوده و جای سئوال است که چرا امروز خون مسلمان بی‌ارزش شده است؟ چرا امروز ترامپ دیوانه می‌تواند جرات بکند شهر مقدس اسلام و مسلمانان به عنوان پایتخت فاسدترین رژیم معرفی کند؟
وی علت این موارد را در اختلافات و احترام نگذاشتند به برخی از مقدسات دانست و افزود: همانگونه اسلام پیروز بوده و بر دنیا حاکمیت کرده است، در آینده نیز با همت مجاهدین اسلامی انشاالله بار دیگر حاکمیت اسلامی در دنیا ظهور خواهد کرد.
مولوی چاهانی خط قرمز مسلمین را بیت‌المقدس اعلام کرد و گفت: آنهایی که بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرده‌اند سیلی خواهند خورد و از کرده خود پشیمان می‌شوند زیرا مجاهدین اسلام بیدارند.
وی با انتقاد از معرفی بیت‌المقدس شریف به عنوان پایتخت غده سرطانی منطقه (اسرائیل)، عنوان کرد: با نابودی داعش توسط سردار سلیمانی، پدیده شوم تکفیر امروز کم رنگ شده است و انشاالله نابود خواهد شد، انشاالله اسرائیل نیز به دست ایران نابود خواهد شد و مقام معظم رهبری بیان داشتند که این رژیم 25 سال بیشتر دوام نخواهد آورد و منتظر خبر نابودی و اضمحلال آن هستیم.
امام جمعه اهل تسنن رمشک با اشاره به 8 سال دفاع مقدس، اظهارکرد: آینده همه ملت ایران شیعه و سنی برای آزادی قدس شریف و اهتزاز بیرق اسلام در سطح جهان دست در دست همدیگر ‌دهند و تلاش کنند.

captcha