آغاز ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
کد خبر: 3672113
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
ایازی خبر داد:

آغاز ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

گروه سلامت: معاون اجتماعی وزارت بهداشت از آغاز احداث مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه از سوی خیرین سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سید هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آسیب‌های وارده به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار کرد: طی هماهنگی انجام‌شده توسط اداره کل خیرین و موسسات خیره سلامت از زمان وقوع زلزله که تاکنون یک ماه از آن می‌گذرد، تعداد زیادی از نیک‌اندیشان و فعالان اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای بازسازی زیرساخت‌های بهداشت و درمان اعلام آمادگی کردند.
ایازی افزود: تعداد ۵۶ کانکس به عنوان خانه بهداشت سیار مناطق زلزله‌زده از سوی خیران سلامت در قالب موسسات و اشخاص به استان کرمانشاه ارسال شده و آغاز به کار کرده است.
معاون اجتماعی وزیر بهداشت با اشاره به آغاز احداث ۶۲ خانه بهداشت، ۲۲ مرکز جامع سلامت و بخش‌هایی از بیمارستان‌های تخریب شده، گفت: این مراسم با حضور وزیر بهداشت و با حضور بیش از ۶۰ نفر از خیران، هنرمندان و ورزشکاران فعال در قالب پویش کمک‌رسانی به زلزله زدگان غرب کشور برگزار می‌شود.
captcha