ایکنای مرکزی عضو ستاد توسعه موقوفات قرآنی و ستاد هماهنگی مسابقات قرآن اوقاف شد
کد خبر: 3672151
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

ایکنای مرکزی عضو ستاد توسعه موقوفات قرآنی و ستاد هماهنگی مسابقات قرآن اوقاف شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی احکامی جداگانه از سوی حجت‌الاسلام اصغر سلطانی غلامی زاده، سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، خبرگزاری ایکنا استان مرکزی عضو ستاد توسعه موقوفات قرآنی و همچنین ستاد هماهنگی مسابقات قرآنی اوقاف شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام اصغر سلطانی غلامی‌زاده، سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، خبرگزاری ایکنا شعبه استان مرکزی به عضویت ستاد توسعه موقوفات قرآنی و همچنین ستاد هماهنگی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی درآمد.
در این احکام جداگانه این عضویت آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد، با احترام به موجب این حکم، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) استان مرکزی از تاریخ 14 آذرماه 96 به مدت 2سال به عنوان عضو ستاد توسعه موقوفات قرآنی و عضو ستاد هماهنگی مسابقات قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تعیین می‌گردد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) و تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) و نصب العین قرار دادن تقوی الهی؛ ضمن بهره‌گیری از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و برقراری تعامل سازنده با مبادی ذیربط، نسبت به انجام اموری که از طرف این ستاد به شما واگذار می‌گردد، موفق و مؤید باشید.

captcha